Friday, April 11, 2014

Perkara sunat dan adab hari Jumaat

Assalamualaikum.

Salam hari Jumaat.. Hari yang penuh berkat bagi kita semua.. Insya Allah...

Kadang-kadang hidup ni kena muhasabah diri selalu.. Setiap hari ada dugaan dan cabaran..

Aku pon hidup macam tu.. kadang-kadang rasa sedih, rasa gembira la rasa disayangi la rasa 'down' la.. kalau dah banyak sangat seronok tu mesti ada hari yang sedih..

Tapi aku selalu cakap dengan diri aku.. Aku mesti kuat, tabah dan sentiasa sabar walaupun ada je hari-hari yang stress.. stress dengan orang la stress dengan jalan jammed lagi.. time nak cepat tu la ada je halangan yang jadi lambat..

Alhamdulillah.. bersyukur sangat sekarang dah kerja kat tempat yang best, staff ok, kerja ok, flexible sangat. kalau ada keje tu buat la dah siap bole online.. teehee..

Pasal story kat tempat keje sebelum ni lain entry la aku buat.. hehe..

Okay harini Jumaat kan.. Jom baca surah al-Kahfi..



p/s : aku suke tengok rancangan kat tv al hijrah yang nak dekat maghrib tu....banyak moral nye..

No comments:

Post a Comment