Sunday, September 28, 2014

SusunAtur Ruang Rumah : Playroom Adam

Tak tau nak panggil playroom ke ape..

Sebab bilik ni tak digunakan sepenuhnya untuk aktiviti Adam.. Kadang kadang Adam banyak bawak keluar mainan dia main kat keluar.. Mungkin dia bosan kot main sorang2 dalam bilik.. yela kan..ummi daddy pun kadang2 mood malas tu datang nak teman Adam main dalam bilik dia..hehe..

Ni bilik kedua.. Agak luas untuk jadi playroom sahaja.. So untuk sementara waktu letak jugak hadiah2 kawen dulu. Ruang dalam bilik lain tak cukup..

Playroom Adam takde konsep ape2 pun.. Warna warni lah kiranya.. Sebab aku bila shoping barang2 ni main beli je ape yang aku rasa cantik dimata..haha dan murah..tu aku amik kira jugak.. kebanyakan barang2 ni time murah ada sales baru aku beli.. Sanggup tunggu sampai price cut.. Kalau tak aku bolayan jer..

Tu rak buku 3 tingkat..aku transform jadi rak mainan..pastu letak box kecik2 dalam dia..

Time bersepah macam tongkang pecah..adehh..

Tu jela mainan yang dia paling suka..drum..sebab bole ketuk2..


Kalau dah bosan dia ketuk ummi dia pulak

Kalau ada satu lagi evamat lagi ok kan...

Tempat Adam melukis kat meja merah tu..

Rumah ni 3 bilik je.. Satu blik tidur utama.. Bilik kedua playroom Adam.. Bilik ketiga *kecik sket dari bilik yang lain* hasben dah jadikan bilik gaming dia.. Memang terhad sangat ruang tu.. Bilik gaming tu jadikan tempat simpan barang jugak..macam stor..hehe..

Tu je mainan yang ada selepas dah dikelaskan dan dibuang mana yang dah rosak.. Lega sikit mata ni tengok mainan yang betul2 digunakan je ada dalam kotak tu..

Playroom Adam yang caca merba.. Tengah pikir lagi kalau letak wallpaper pun ok jugak..hihi...

1 comment:

  1. Meriahnyer bilik adam..sronok main drum dgn umminye ye

    ReplyDelete